justtalk

welkom,

Ben je nog geen lid? Meld je dan aan zodat ons forum steeds groter word en beter wordt bezocht. Plaats topic en help mee zodat we dit forum kunnen laten groeien.

Mvg,

admin

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

justtalk

welkom,

Ben je nog geen lid? Meld je dan aan zodat ons forum steeds groter word en beter wordt bezocht. Plaats topic en help mee zodat we dit forum kunnen laten groeien.

Mvg,

admin

justtalk

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor iedereen


5 plaatsers

    Captain America: The First Avenger (2011)

    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 09-01-11
    Woonplaats : utrecht

    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  Admin zo jan 09, 2011 7:14 pm

    Steve Rogers wordt afgekeurd voor het leger, waarna hij zijn medwerking geeft aan een supergeheim wetenschappelijk experiment. Hierdoor wordt hij Captain America, een superheld die zich inzet voor de verdediging van de idealen van de Verenigde Staten.

    Regisseur:Joe Johnston

    Jaar: 2011

    Genre: Actie | Avontuur

    Cast: Chris Evans | Samuel L. Jackson | Hugo Weaving | Hayley Atwell | Sebastian Stan | Tommy Lee Jones | Stanley Tucci | Dominic Cooper | Neal McDonough | Anatole Taubman | Toby Jones | Patrick Monckeberg

    Land: Amerika

    Nl Release: 21 juli 2011


    sorry voor kleine recensie Embarassed
    avatar
    ursula seghers


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 15-08-11

    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Re: Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  ursula seghers ma aug 15, 2011 8:11 pm

    dank u
    watjijzegt20
    watjijzegt20


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 21-08-11
    Woonplaats : utrecht

    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Re: Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  watjijzegt20 zo aug 21, 2011 7:56 pm

    ik vindt het een best wel vette film maar ik had er wel iets meer van verwacht maar ja Je kan niet altijd Crying or Very sad krijgen wat je wilt Sad
    beauty-queen
    beauty-queen


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 28-08-11
    Woonplaats : nederland

    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Re: Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  beauty-queen zo aug 28, 2011 4:39 pm

    Ik vindt het een best wel een saaie film maar ja mijn mening :p
    avatar
    FvanderVoordt


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 15-10-11

    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Re: Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  FvanderVoordt za okt 15, 2011 3:34 pm

    bedankt voor deze film

    Gesponsorde inhoud


    Captain America: The First Avenger (2011) Empty Re: Captain America: The First Avenger (2011)

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 3:07 am