justtalk

welkom,

Ben je nog geen lid? Meld je dan aan zodat ons forum steeds groter word en beter wordt bezocht. Plaats topic en help mee zodat we dit forum kunnen laten groeien.

Mvg,

admin

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

justtalk

welkom,

Ben je nog geen lid? Meld je dan aan zodat ons forum steeds groter word en beter wordt bezocht. Plaats topic en help mee zodat we dit forum kunnen laten groeien.

Mvg,

admin

justtalk

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor iedereen


    puisten en pukkels wat te doen??

    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 09-01-11
    Woonplaats : utrecht

    puisten en pukkels wat te doen?? Empty puisten en pukkels wat te doen??

    Bericht  Admin vr jan 21, 2011 11:40 pm


    Je kijkt in de spiegel en daar zijn ze dan. Weer een stuk of drie puisten erbij! Ze zitten al gezellig genesteld op je gezicht en zijn voorlopig nog niet van plan om te vertrekken. Het moed zakt je in de schoenen. Hoe kan dat nou? Je had gisteren voor het slapen gaan nog die dure créme gebruikt! Dat was je laatste redmiddel dacht je nog. Is er dan geen andere créme of lotion die wel helpt?

    Iedereen heeft wel eens een onzuivere huid. De ene heeft er last van tijdens de puberteit. De andere op latere leeftijd. Acné heeft verschillende oorzaken. Het kan voorkomen bij ongesteldheid, bij stress of bij een ongezonde leefstijl. Wat de reden van ontstaan ook is, het is voor de meesten een verschrikkelijke nachtmerrie. Acné komt meestal voor op het gezicht, rug of borst. Vooral langdurige acné op het gezicht is voor velen een doorn in het oog. Je gezicht is immers wat mensen meestal het eerst zien. Je zit dan niet te wachten op een onzuivere huid!Indien het puberale acné is, gaat het meestal na een tijd weer over. Acné op latere leeftijd is meestal wat moeilijker te genezen.

    Maar wat doe je eraan? Als je een drogisterij binnenwandelt wordt je bijna doodgegooid met allerlei middeltjes tegen acné. En de advertentieteksten bij deze middeltjes komen meestal zo overtuigend over, dat het wel moet werken! En hoe duurder lijkt voor de m
    eeste mensen ook meteen beter. Want ja,
    iets wat duur is moet wel helpen, anders zou het niet zo duur zijn Ik heb in het verleden zelf hele lange tijd last gehad van acné. Er was echt letterlijk niks wat ik niet geprobeerd had om er van af te komen. Crémetjes, lotions, zeepjes, diepreinigende gels, zalfjes, tabletten, pilletjes, huidtherapeuten, fruitzuurbehandelingen, maskers, dekkende make up met minderalen, etc. Dit alles heeft mij honderden euro's gekost. Na gebruik van al deze producten werden er helaas geen positieve resultaten geboekt. Na een tijdje begonnen de puisten weer te verschijne
    n, soms in ergere mate dan voorheen. Tijdens deze hele acné-periode adviseerde mijn
    moeder mij altijd dat ik er niet zo bezig moest zijn, want juist door de stress erover bleven de puisten komen. Ik negeerde dit advies, want ik geloofde niet dat de puisten daardoor zouden verdwijnen. Maar toen ik alles had geprobeerd, was het advies van mijn moeder nog de enige optie. Ik stopte met het gebruik van alle producten. Waste mijn gezicht alleen met water en gebruikte alleen een simpel
    vochtinbrengende creme zonder olie en parfum. Ik begon mij meer te concentreren op mijn voeding en slaapgewoontes. Zo at ik vaker fruit en groenten. En probeerde ik op tijd naar bed te gaan en af en toe lekker sporten. Verder hield ik mij geestelijk niet meer bezig met de acné. En verbazingwekkend genoeg waren deze nieuwe gewoontes het medicijn tegen de acné. Mijn huid begon er steeds gezonder uit te zien. Na een tijd, was ik van de acné af.

    Iedereen heeft een andere type huid. Al die dure middeltjes werken dus niet voor iedereen. Dit zou je eigenlijk al moeten alarmeren. De fabrikanten hebben als doel alleen geld verdienen over jouw onzuivere huid!

    Dus mijn advies voor een gezonde huid is een gezondere leefstijl ontwikkelen. Gezond eten, lichaamsbeweging
    en een goede nachtrust doen al wonderen.
    En probeer je niet al te veel bezig te houden met de acné, dit zorgt voor stress en zo weer voor nog meer puisten!

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di maa 19, 2024 9:45 am